2014年1月9日 星期四

UKULELE - 1ST LESSON@010914

UKULELE - 1ST LESSON@010914

等咗巧耐, 終於都返正式班既第一堂
阿sir 話今次係正式班, 所以會由基礎野教起
上堂既學員有我, PEGGY, CONNIE, CAROL & 蓉爸

小組教有個好處,
係我哋有啲乜野都可以即時問
我就即刻問咗阿sir 首 DO RI MI 我彈得啱唔啱
hahaha, 阿sir 話我啱呀~yeah~

仲有, 佢話我睇得出有練過,
我話係呀, 我主要練 "天空之城"
佢叫我彈俾佢聽, 佢就掃 CHORD,
咁樣MIX 一齊巧巧聽呀~雖然我有啲緊張彈錯音

今次阿sir 話要練多啲手指,
今次就叫咗我哋練手指


不過無 NOTES, 我自製咗俾各位同學仔
學費係 $248/4堂, 阿sir 仲話我哋要學應該換過個琴, HAHA, 我哋係應該喺出面搵吓, hehehe





沒有留言:

張貼留言